Przed oddaniem obiektu do naszej pracowni prosimy o zapoznanie się z poniższymi warunkami świadczenia usług, które są częścią umowy w zakresie renowacji dywanów, kilimów, tapiserii oraz innych tkanin dekoracyjnych.
Regulamin jest dostępny do wglądu w Pracowni.
Ogólne warunki świadczenia usług w zakresie napraw dywanów i innych przedmiotów.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Wykonawcą usługi jest firma Pracownia Naprawy Dywanów i Kilimów Agnieszka Tomaszewska- Żmuda, NIP: 118-047-22-95 z siedzibą w Warszawie przy ulicy Dewajtis 3, zwana w dalszej części regulaminu Pracownia.
- Regulamin określa warunki wykonania usługi renowacji dywanów i kilimów oraz innych usług dodatkowych zawartych w ofercie.
- Wszelkie roszczenia dotyczące usługi naprawy dywanów, kilimów oraz innych tkanin dekoracyjnych należy kierować do firmy :
Pracownia Naprawy Dywanów i Kilimów Agnieszka Tomaszewska-Żmuda.
II.WARUNKI WYKONANIA USŁUGI
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe podanie wszelkich niezbędnych informacji oraz danych zgodnie z zadawanymi pytaniami osoby przyjmującej zamówienie.
- Pracownia przyjmując do wykonania zlecenie, zobowiązuje się je wykonać w sposób odpowiadający przeznaczeniu i dyspozycjom klienta.
- Pracownia może nie przyjąć do naprawy tkanin bardzo zabrudzonych i nieprzyjemnie pachnących.
- Pracownia zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zlecenia, w przypadku zamówienia naprawy egzemplarza, który został przez innych wykonawców zniszczony lub wyprany niezgodnie z zaleceniami producenta, co spowodowało jego trwałe zniekształcenie lub odbarwienie.
- Pracownia wykonuje naprawy uszkodzeń wskazanych przez Klienta i wycenionych przez przyjmującego zlecenie.
- Pracownia nie odpowiada za uszkodzenia starych kilimów czy dywanów powstałych już po naprawie, na skutek użytkowania przez Klienta.
- Pracownia nie gwarantuje , że po renowacji starego kilimu czy dywanu nie będzie dochodziło do dalszych pęknięć lub innych uszkodzeń wynikających z wieku naprawianych przedmiotów i ich ogólnego stanu technicznego.
- Pracownia nie odpowiada za wady ukryte powierzonego przedmiotu.
- Wszystkie ceny podawane są Klientowi na piśmie i są cenami wyrażonymi w walucie polskiej. Faktura wystawiana jest w chwili, gdy zamówienie jest zrealizowane i gotowe do odbioru lub wysyłki, chyba że zostało ustalone inaczej.
- Potwierdzeniem zawarcia umowy jest podpisane przez Klienta i przedstawiciela Pracowni zlecenie.
- W przypadku wysyłanych tkanin do Pracowni, wymagana jest akceptacja pisemna warunków zlecenia, wysłana mailem lub SMS-em.
III. KOSZT WYKONANIA USŁUGI
- Wysokości opłat, za świadczone przez pracownię usługi, podawane są Klientowi do akceptacji przed przystąpieniem do realizacji zlecenia.
- Brak wpłaty zadatku w ciągu trzech dni roboczych skutkuje przesunięciem realizacji zleconych prac w czasie lub rezygnacją z wykonania usługi przez Pracownię.
- Zadatek wpłacany na poczet wykonania usługi stanowi wraz z podpisem Klienta, potwierdzenie zawarcia umowy. W przypadku rezygnacji klienta z wykonania usługi, zadatek nie podlega zwrotowi.
- W przypadku rezygnacji z wykonania usługi przed wpłaceniem zadatku klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za wycenę kosztów naprawy i ocenę stanu tkaniny, której wysokość wynosi 250 zł.
-
Należność za wykonaną usługę przyjmowana jest w pracowni gotówką albo BLIKIEM. IV. ODBIÓR
- Czas realizacji zamówienia podawany jest w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. Standardowy termin wykonania usługi wynosi 30 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od chwili przyjęcia przedmiotu. Pracownia zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu wykonania usługi, szczególnie w przypadku bardzo zniszczonych dywanów i kilimów lub w okresach świątecznych.
- Koszty odbioru i dostawy przedmiotu zamówienia ponosi Zamawiający.
- Klient jest zobowiązany do odbioru przedmiotu naprawy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania informacji o wykonaniu usługi. Po upływie tego terminu pobierana jest opłata składowa w wysokości 50 zł za każdy dzień zwłoki.
- Klient jest zobowiązany do podania numeru telefonu oraz adresu mailowego w celu zapewnienia kontaktu w sprawie zamówienia i odbioru.
- Zlecając usługę klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z wykonywaniem niniejszej umowy.
- Administratorem danych osobowych jest Pracownia Naprawy Dywanów i Kilimów Agnieszka Tomaszewska-Żmuda, ul. Dewajtis 3, 01-815 Warszawa, NIP: 118-047-22-95
- Podanie przez klienta danych jest dobrowolne jednak konieczne w celu wykonania usług. Odmowa podania danych wyklucza realizację usługi przez Pracownię.
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści podanych danych, ich poprawiania, wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz żądania ich usunięcia.
V. REKLAMACJE
- Jakość wykonanej usługi należy sprawdzić na miejscu w chwili odbioru przedmiotu. Klient jest upoważniony i zobowiązany do dokonania oględzin odbieranej rzeczy. Odebranie naprawionego dywanu lub kilimu oznacza zaakceptowanie jakości usługi.
- Reklamacje pisemne dotyczące przedmiotu usługi przyjmowane są w chwili odbioru lub następnym dniu roboczym, a reklamowana rzecz na czas rozpatrzenia reklamacji ma pozostać w depozycie pracowni.
- Do reklamowanej tkaniny, w razie potrzeby należy dołączyć fakturę za usługę oraz opis wady reklamowanej usługi.
- Reklamacje można składać pisemnie w siedzibie firmy lub drogą mailową na adres: agnieszka@zmuda.waw.pl.
- Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty za usługę do czasu rozpatrzenia reklamacji.
- Klient w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji zostanie poinformowany o statusie reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.
- W sytuacjach spornych, wymagających ekspertyzy z uwagi na fachowe świadczenie usług przez Pracownię Naprawy Dywanów i Kilimów będzie powoływany rzeczoznawca. Koszty stąd wynikłe pokrywa klient.
VI.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikłych z umowy jest Sąd właściwy dla siedziby Pracowni.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.
- W przypadku uszkodzenia lub zaginięcia przedmiotu zlecenia podstawą do wypłacenia odszkodowania jest paragon zakupu lub wycena oraz mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Klienci zlecając usługę osobiście lub drogą mailową lub telefonicznie, potwierdzają zapoznanie się z warunkami regulaminu Pracownia Naprawy Dywanów i Kilimów, jednocześnie wyrażając swoją zgodę na ich zastosowanie w sprawach spornych.
- Właściciel pracowni może dokonać zmian w niniejszym regulaminie. Zmiany regulaminu obowiązują od chwili ich publikacji na stronie internetowej. Zmiany nie wpływają negatywnie na prawa i obowiązki zamawiającego w zakresie usług przekazanych do realizacji.